Variációk egy témára: március 15.

Gondolom, mindenki örök problémája március közepén. hogy az előző évi kokárdát előkeresse, aztán ha nincs meg, lehet újat venni. Valamelyik Showder Klubban hangzott el - talán Kőhalmi mondta - hogy mindenkinek van annyi kokárda, ahány éves, csak nem tudni, hogy hol.
Talán ha nem egyszerű kokárdánk lenne, hanem valami különleges, egyedi darab, akkor esetleg jobban is vigyáznánk rá. Három éve készítettem egyet a lányomnak vékony nemzetiszín zsinórból, nemzeti színű szalagból, valamint pomponokból. Az azóta megvan. :)


Egyszerűen csak összehúztam egy darab szalagot a fehér pompon köré, majd a zsinórt felvarrtam a hátuljára, a zsinór aljára pedig szintén varrással rögzítettem a pomponokat. Végül kitűzőalapot erősítettem rá.

Ezt továbbgondolva készítettem néhány ékszert is szalagok felhasználásával, és pár újabb kokárdát. Vannak sikerült és kevésbé sikerült darabok közöttük. A rózsásak az Angelina Balerina jelmez leírásánál látható módon készültek, csak kisebb, kb. 5 cm átmérőjű körökből.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY