Barbie kanapé készítése DIY


A Barbie házat lassan illene bebútorozni. Keresgéltem aukciós portálokon, és nagyokat néztem az árak láttán. Úgy döntöttem, amit tudok, elkészítek saját kezűleg. A You Tube-on keresgélve többféle kanapé ötletet is találtam, mindegyik elég jó volt, de a papír és szivacs váz helyett eszembe jutott, hogy van valami habszerű vágható csomagolóanyag (monitor volt ezzel dobozba csomagolva), amit használhatnék.

ebből egyszerűen csak levágtam a kívánt formát:


Ezt követően kiválasztottam egy filcet, amit elégnek gondoltam a befedéséhez. Mivel a ház élfóliája rózsaszín, az ágytakaró kék, a kád pedig kék - rózsaszín, így ezekhez igazodtam, bár valami natúr szín jobban tetszett volna, de így nem kellett semmit venni.
Kiszabtam rá a huzatot - egyszerűen csak ráraktam és körbevágtam, majd pelenkaöltéssel végigvarrtam. Na, ez igen sok idő volt, de sajnos elfogyott a kétoldalas ragasztóm, a hobbiragasztó pedig nem találtam jónak - féltem, hogy foltot hagy - hagyott is. :(
Szóval varrás következett.



Középre felvarrtam egy rózsaszín négyzetet (aminek a belsejét vatelinnel béleltem), hogy színesebb legyen, majd két karfát is készítettem, egy-egy azonos méretű téglalapot nyírtam a kékből illetve a rózsaszínből, majd szorosan feltekertem, és néhány ponton öltésekkel rögzítettem.





Kicsit fel akartam dobni a kanapét, ezért kék virág flitterekkel és ciklámen gyöngyökkel díszítettem.



Közben az alapra  hobbiragasztóval rögzítettem a filc huzatot, és sajnos, ahol picivel több ragasztó maradt, ott bizony foltot hagyott az anyagon. Így kénytelen voltam fehér flitterekkel díszíteni az ülőrészt (arról nincs fotó)
Szerintem összességében elég jól sikerült, és akár maradék anyagból, vagy már nem hordott ruhák újrahasznosításával is elkészíthető gyakorlatilag ingyen.




Remélem, kedvet csináltam, hogy más is kipróbálja! Jó kreatívkodást, és szép estét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY