BriZsu

Sokáig gondolkodtam, mi legyen a neve a blognak, illetve az általam készített holmiknak. Néhány barátom a Bijou Brigitte mintájára BizsuBriginek hívja az ékszereimet. Én pedig egy kicsit még egyszerűsítettem rajta, így lett BriZsu.


 Szeretem az egyediséget. Szeretek olyasmit viselni, amit magam készítettem, ami biztos, hogy nem jön szembe az utcán. Szeretem, ha mindig az aktuális öltözékemhez, hangulatomhoz, évszakhoz vagy akár ünnephez tudom válogatni a kiegészítőimet. Szeretem az egyszerűen megvalósítható ötleteket.

Ebben a blogban szeretnék néhány ötletet, tapasztalatot megosztani, miből, mit, hogyan lehet elkészíteni. Elsősorban ékszereket, de sok mást is találhatsz majd. 
Sokféle anyaggal dolgozom, sokféle technikával, de igyekszem egyszerű, jól áttekinthető leírásokat nyújtani. 

Ne számítsatok bonyolult medálokra, fűzésmintákra, mert azokhoz sajnos nincs türelmem, nem vagyok képes számon tartani, hogy akkor most mit is kell hová fűzni, és a mintákat is sokszor igen nehezen látom át. Inkább egyszerűen megvalósítható ötletekre gondolok, amik kevés eszközzel és alapanyaggal is kivitelezhetők.

Nem igazán találtam eddig olyan blogot, ahol többféle technikát láttam volna, inkább egy-egy szelet van részletezve. Például csak gyöngyös, csak gyurmás, csak zsugorkás, stb. Ezek mind nagyon jók, de sokszor vannak olyan apróságok, amikre a saját kárán jön rá az ember. Na, ezekre szeretnék kitérni. Nemcsak arra, mit hogyan csinálj, hanem arra is , mit ne!

Remélem, sikerül újdonságokra bukkannod nálam, Kedves Olvasó! Jó böngészést!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY