Kandalló a Barbie házba DIY

A babaházba nagyon egyszerűen elkészíthető ez a kandalló, és szerintem igen mutatós bútordarab lehet. Én a kanapéhoz használt fekete merev polisztirol hab csomagolót használtam ezúttal is. A ház méreteit - és a hab méretét figyelembe véve levágtam egy 10x15 cm-es téglalapot. A mélysége adott volt, nálam ez  4 cm-es, de elég lett volna vékonyabb is, mert úgy jobban látszana a láng benne. Ezután a képen látható módon kivágtam belőle egy 7x10 cm-es téglalapnyit.
Kerestem egy képet, ami kandallót ábrázolt, és megfelelő méretben kinyomtattam, majd egy kemény kartonra ragasztottam, végül a polisztirolhab hátoldalához ragasztottam.


Ezt követően előbb le akartam festeni, de végül úgy döntöttem, megfelel a fekete, és a habnak így is elég különleges felülete van, nem akartam eltakarni, így került be a házikóba. Akár hungarocellből, kartonból is elkészíthető.



Sok sikert az elkészítéshez! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház