Nyári dekor 2018

Az előző évben egészen augusztusig halogattam a nyári dekorációs posztot, most igyekszem kicsit gyorsabbnak lenni. Tavaly a moszatzöld színű Cadence krétafesték volt a favoritom, arra épült az egész. Idén azokat is kirakom, de most éppen a Simple Stylish magazin első számához kapott kék horizont és ibizai homok színek képezik az alapot, ezt kiegészítve a festékeim között fellelhető kékes árnyalatokkal.

Első lépésként a tengeres szilikon formám segítségével fehér színű levegőn száradó gyurmából készítettem dekorációs elemeket. Én jobban szeretem ezt a módszert, mint mondjuk a gesso formába kenését vagy a különböző műgyanta díszeket, mert nekem azok a legnagyobb körültekintésem mellet is légbuborékosak maradnak. Emellett a gyurma íves felületre is használható. Előkészítettem többféle koszorú alapot. Hungarocell alapot tekertem be egészen vastag, törtfehér színű fonallal, illetve fa alapot festettem kékre, majd repesztő lakk réteget kapott és lefestettem ibizai homok színnel. A harmadik - szintén fa alap - törtfehér papírszalaggal lett körbetekerve. 

 

Első lépésként a szilikon formába nyomkodtam a gyurmát, azonnal ki is vettem, és hagytam a formákat száradni.



Száradás után a festés következett, melyhez meglévő kék akryl festékeimet használtam, illetve a fent említett két színt.

Az Aldiban épp nyári hangulatú díszek voltak a középső soron, ahol találtam tört kagylót, fehér uszadékfát és vegyes kagylócsomagot. Ezt még kiegészítettem a tavalyról megmaradt apró kagylókkal, csigaházakkal, termésekkel, és elkezdtem felragasztgatni a koszorú alapra. Ragasztás után szalaggal, rafiával díszítettem és íme a végeredmény:


Folyt. köv.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY