Újabb torták

Ünnep, sütés-főzés, stb. Nem nagyon volt időm a gyerekeken és a takarításon kívül egyéb kreatív tevékenységre, maradtak a torták, amiket - ha már megsütöttem - igyekeztem szépen díszíteni. Ezzel egy időre szüneteltetem is tortás posztokat, és az eredeti terv szerint az ékszerkészítésre fogok koncentrálni - ha sikerül. :)
Egy újabb joghurtos "remek" készült, amit szerettem volna marcipánnal befedni, de sajnos hamar megvettük, és néha bizony letörtem a rúdból 1-1 darabkát, így nem maradt elegendő a torta befedéséhez, csak a tetejére jutott.
A marcipánt két folpack lap között kinyújtottam 2-3 mm vastagra, majd a tortaforma alját rányomtam, aztán körbevágtam, és ez került a torta tetejére. Nem színeztem, egyszerű fehér maradt. Sajnos néhol meglátszottak a fólia gyűrődései, "bőrhatású" lett. :) Kinyújtottam a maradék marcipánt, és sütikiszúróval nyuszikat szaggattam belőle, majd a torta tetejére fektettem őket. Szemük 1-1 szem csokipasztilla. A maradék marcipánból répákat formáztam, majd ételfestékkel befestettem azokat. Így sokkal élénkebbek lettek a színek, és nem lágyult el a marcipán a folyékony ételszínezéktől.
Az oldalát bekentem a rózsaszín habbal, és fehér csoki lapocskákkal mozaikoztam. Sajnos, nem jutott az egészre abból sem, de az ízén ez nem rontott.




Sajnos, a két középső répa enyhén paprikaszerűre sikeredett, legközelebb majd jobban igyekszem. :)
Jó sütögetést mindenkinek! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY