Nyári szünet 2.0 - Linkajánló

Az előző nyár bejegyzésben már ajánlottam néhány hasznos oldalt, most folytatom a sort. Idén végre nem érzem annyira, hogy eredménytelenül telne a nyár. Nem sikerült tartani azt, hogy minden nap tanulunk, és/vagy kézműveskedünk, de azért igyekszünk. Gondoltam, itt is megosztok pár tartalmat, ami szerintem jól hasznosítható, akár esős napokon.

Gyereketető - Rumini

Elkezdtük olvasni - a három gyerekkel közösen (a kicsik csak hallgatják) a Ruminit, amihez található Sárosdi Virág oldalán https://gyereketeto.hu rengeteg jó feladat. Regisztrálni kell, és hírlevélben jön a jelszó, amivel elérhetővé válik nagyon sok hasznos tartalom. A Ruminihez található ovisoknak és iskolásoknak való feladatlap is, tehát a mi esetünkben tökéletes választás. Regisztráció nélkül is nagyon sok ötlet, recept hozzáférhető, mindenképp megéri böngészgetni. Onnan származik a homokgyurma ötlete is.

PirosHungary

A tanítás során is használtam - főleg a teremdekorációhoz - az ingyenesen letölthető magyaros motívumokat. Vannak színesek, és színezhetők, magyar feliratokkal. Nekem nagyon tetszenek, főleg a legújabb, balatoni halacskás színező! :) Elérhető itt: Piros Megéri végignézni az oldalt!

Játékos tanulás és kreativitás

No, itt is el tudok ám időzni! Akinek van gyereke, és/vagy tanít, ne hagyja ki ezt az oldalt! Rengetek jó tanács, ötlet, letölthető feladatlap elérhető. Nézzétek meg, érdemes!

Hattifant

Egy Indiában élő angol grafikus anyuka blogja. Csodaszép megvásárolható és letölthető színezői, papírmunkái vannak. Már az előző bejegyzésben is ajánlottam, de innen sem akarom kihagyni semmiképp. Amiket nagyon szeretek, azok a végtelenített kártyái, amiket folyamatosan lehet hajtogatni! Nagyobb gyerekeknek is kell talán pici segítség az illesztésekhez, de megéri a rászánt időt! Itt a link. És ez csak egy változat, hercegnős is van! :) 

Híd-Tan

Egy fiatal hitoktató lány osztja meg az ötleteit ezen az oldalon. Mi katolikusok vagyunk, én pedig egyházi iskolában tanítottam, így mind az iskolában, mind otthon remekül tudtam hasznosítani a Janka által megosztott ötleteket, amiket ezúton is nagyon köszönök neki! Az oldal elérhető ezen a linken. Igaz, mostanában nem készítettünk onnan semmit, de húsvét környékén igen, így semmiképpen sem akartam kihagyni ebből a felsorolásból.

Pinterest

És természetesen a Pinterest, ahol mindig találni valami újat! Mikor azt hiszed, már mindent láttál, rájössz, hogy mégsem... :) Érdemes regisztrálni. Az alább megosztott linkek csak regisztrált felhasználók számára érhetők el.
Nálunk a sláger most a tárgykeresős feladatlap! Nagyon szeretik, és egyre ügyesebbek! A kicsiknek formafelismerőseket szoktam, Csinszkának már bonyolultabbakat. Nem feltétlenül kell angolul tudnunk sem a keresgéléshez, a google translate-tel jól el lehet boldogulni. A fent említett képeket hidden pictures szavakkal lehet elérni, de ezek mellet nagyon sok ötletes, akár kinyomtatható feladatot, kézműves ötleteket is találhatunk, én a nekem tetsző nyári ötleteket egy nyári tábor nevű "táblán" gyűjtöm.

Kifli és levendula

Amikor elkezdtem blogot írni, akkor találtam rá a Kifli és levendulára. Azóta időről -időre visszatérek. Nagyon sok jó ötlet van, külön oldalakra rendezve az adott ünnepkörökhöz, évszakokhoz kötődő ötletek, és külön a gyerekekkel megvalósítható ötletek. Van miből böngészgetni! Szóval, rajta! :D ;)

Pure design by Bardócz Éva

Éva blogján már inkább felnőttek által - de akár gyerekek részére - megvalósított DIY dolgok vannak. Annyira szépek a képei, hogy ha nem ötleteket keresek éppen, az ő oldalán akkor is szívesen időzöm csak a képek miatt. Nála is sok hasznos dekorációs ötletet találni, és időtöltésnek is remek csak kávézás közben nézelődni - ha a gyerekek hagyják... :) 

Ami a konyhámból kikerül

Kicsit más téma, de végül is a főzés is egy kreatív tevékenység, sőt... akár gyerekekkel is végezhető. :)  Amíg a kicsikkel itthon voltam, sokkal gyakrabban főztem, sütöttem. Nagyon jól jött akkor ez a blog. Sok receptet kipróbáltam, van, amin módosítottam, de mindegyik bevált. A sajtos rudat ajánlom, próbáljátok ki!

Jó böngészést! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY