Órák - Akkor és most

Mióta végeztem a főiskolán, ez az első olyan szeptember, amikor nem gyesen vagyok, mégsem kezdek tanévet. Így alakult, nem csak az én döntésem volt. Szóval az órák jelentése is folyamatosan változik. A gyerekeimmel itthon töltött évek alatt a napirendet jelentették. A tanítás során a tanítási órákat, a felkészülést, a javítást értettem rajtuk (értsd.: javítás).

Idén viszont új jelentést kaptak az órák:


A régi tervek valóra válni látszanak, és az idei tanévben már "csak" szülőként kell helytállnom. Vállalkozó lettem. :) Kialakítás alatt van egy kis műhely, ahol az általam készített dolgok megtekinthetők, egy webáruház, ahol rendelni lehet. Emellett szeretnék kézműves foglalkozásokat tartani gyerekeknek és alkotó kedvű felnőtteknek. A részletek még kidolgozás alatt... Igyekszem sokféle stílusban, sokféle technikával dolgozni. Az órák csak egy kis része a "műhelykedésnek". Ezek az órák Pentart lazúrgéllel lettek festve, szépek a színei, és könnyen lehet vele dolgozni.A végeredmény magáért beszél.

Szóval eddig készültem az óráimra, most meg készülnek az óráim... Csak nehogy üssenek! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY