Uzsonnás táska

Nem mostanában készítettem, csak eddig nem írtam le, de lassan megint aktuális lesz. :) Végül is mindjárt augusztus, így legalábba van idő beszerezni a "hozzávalókat". :)

Az ikrek szeptemberben kezdték az iskolát, és szükség volt egy uzsonnás-étkezős-tisztasági csomag jellegű valamire. Egy uzsisdoboz, pohár, tányér, konyharuha és mini törörlköző kellett bele. Kretaív boltban kapható egyszerű vászontáska, többféle méretben. "Véletlenül" pont volt itthon, csak nem azonos méretekben. :) Na, ebből akartam kihozni egy fiús és egy lányos verziót. 
Mivel a fiam ügyesebb a pakolásban - a férjemhez hasonlóan Tetris-szerűen el tud pakolni szinte bármit (persze észszerű kereteken belül), így ő kapta a kisebbet. A lányoknak - vajon kitől örökölhették? - akadnak gondjaik a pakolással. Biztos keveset formaberakóztunk pici korunkban... ;) :) Szóval a lányom kapta a nagyobb szatyrot.

  • Mindkét szatyor tetején, a közepére felragasztottam egy-egy darab tépőzárat. Ne higgyetek fájvminitszkraftnak, nem működik a dolog... Másnap felvarrtam, mert a ragasztó seperc alatt elengedte. A varrás nem lett a legszebb, de kerülgetnem kellett a ragasztófoltokat.
  • Mivel nagy gyűjtögető vagyok, pont volt itthon egy gyümölcsös sablon, ami szerintem teljesen passzol egy uzsiszacsihoz. A szatyorba beleraktam egy papírlapot, nehogy a hátoldalra is átüssön a textilfilc, festőragasztószalaggal rögzítettem a sablont, majd IKEA textilfilcekkel megrajzoltam a mintát, később - már sablon nélkül - még kicsit alakítgattam.
  • Ezután a szatyrokat kifordítva a textilfilces felén, sütőpapíron keresztül, átvasaltam forró vasalóval. 
  • Végül a Borka tatyója kapott egy cicás gombot (az ovis jele cica volt) egy kis csipkeszalaggal, a Bercelére pedig egy autós gombot varrtam (szintén ovis jel volt).









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY